Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В житті трапляються випадки, що в трудовій книжці допущено помилку у прізвищі працівника й органи Пенсійного фонду України відмовляють в призначенні пенсії.
Як діяти працівнику в такій ситуації?
Можна подати до суду заяву про встановлення факту належності трудової книжки даній особі. Але спочатку необхідно подати заяву про нарахування пенсії та отримавши відмову Пенсійного фонду України у зв’язку з наявною помилкою в трудовій книжці, звернутися до суду для встановлення юридичного факту.
Заява фізичної особи про встановлення факту, що має юридичне значення, подається до суду за місцем її проживання.
За подання заяви особа сплачує судовий збір – 536,80 грн. І не забудьте приєднати квитанцію про сплату судового збору до самої заяви.
Нагадуємо, що Ви можете здійснити оплату судового збору online. У розділі «Громадянам» за посиланням: https://bit.ly/3ZhjQKb можливо сформувати квитанцію для його сплати.
Заява про встановлення факту належності особі правовстановлюючого документа повинна відповідати як загальним правилам щодо змісту і форми позовної заяви, встановленим статтею 175 ЦПК України, так і вимогам щодо її змісту, передбаченим статтею 318 ЦПК України.
Зверніть увагу, що відповідно до статті 318 ЦПК України у заяві повинно бути зазначено: який факт заявник просить встановити та з якою метою; причини неможливості одержання або відновлення документів, що посвідчують цей факт; докази, що підтверджують факт. До заяви додаються докази, що підтверджують викладені в заяві обставини, і довідка про те, що організація, яка видала документ, не має можливості внести до нього відповідні виправлення.
Готовий пакет документів необхідно подати до канцелярії суду (якщо це Монастирищенський районний суд Черкаської області - м. Монастирище вул. Соборна) або направити online через електронний кабінет в підсистемі "Електронний суд" https://id.court.gov.ua/