Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З А Т В Е Р Д Ж У Ю:
Голова Монастирищенського
районного суду Черкаської області
_____________ Юлія ЖЕЖЕР
23 грудня 2024 року
ПЛАН
роботи Монастирищенського районного
суду Черкаської області на І півріччя 2025 року
№ з/п |
Заходи |
Строк виконання |
Виконавець |
Відмітка про виконання |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
1. Координаційні заходи |
|
|||||||
1 |
Оцінка і аналіз ефективності діяльності суду, згідно Базових показників ефективності діяльності суду |
січень 2025 року |
Керівник апарату суду Оксана Домачук |
|
||||
2. Організаційні заходи |
|
|||||||
1 |
Перевірка роботи посадової особи апарату суду, відповідальної за реєстрацію, облік та виконання кримінальних справ та матеріалів |
червень 2025 року |
Керівник апарату Оксана Домачук |
|
||||
2 |
Перевірка роботи посадової особи апарату суду, відповідальної за реєстрацію, облік та виконання цивільних справ та матеріалів |
червень 2025 року |
Керівник апарату Оксана Домачук. |
|
||||
3 |
Перевірка роботи посадової особи апарату суду, відповідальної за реєстрацію, облік та виконання адміністративних справ та матеріалів |
червень 2025 року |
Керівник апарату Оксана Домачук |
|
||||
4 |
Перевірка роботи посадової особи апарату суду, відповідальної за реєстрацію, облік та виконання справ про адміністративні правопорушення |
червень 2025 року |
Керівник апарату Оксана Домачук |
|
||||
5 |
Перевірка архіваріуса щодо роботи з архівом суду |
червень 2025 року |
Керівник апарату Оксана Домачук |
|
||||
6 |
Перевірка стану та умов зберігання речових доказів |
до 25 травня 2025 року |
У складі комісії визначеної наказом керівника апарату |
Контроль: Домачук О. М. |
||||
3. Вивчення та узагальнення судової практики |
|
|||||||
1 |
Підготовка та формування суддівського досьє за 2024 рік |
лютий-березень 2025 року |
Керівник апарату суду Домачук О.М. |
|
||||
2 |
Узагальнення судової практики розгляду кримінальних проваджень (справ) за 2024 рік |
квітень 2025 року |
Суддя Тетяна Барська, старший секретар суду Вікторія Гончаренко |
|
||||
3 |
Узагальнення причин скасування чи зміни судових рішень по кримінальних провадженнях за 2024 рік |
квітень 2025 року |
Суддя Тетяна Барська, старший секретар суду Вікторія Гончаренко |
|
||||
4 |
Узагальнення судової практики розгляду цивільних справ за 2024 рік |
травень 2025 року |
Суддя Ігор Нейло, особа, старший судовий розпорядник Наталія Миронець |
|
||||
5 |
Узагальнення причин скасування чи зміни судових рішень по цивільних справах за 2024 рік |
травень 2025 року |
Суддя Ігор Нейло, особа, старший судовий розпорядник Наталія Миронець |
|
||||
6 |
Узагальнення судової практики розгляду адміністративних справ за 2024 рік |
травень 2025 року |
Суддя Юлія Жежер, особа, старший судовий розпорядник Наталія Миронець |
|
||||
7 |
Узагальнення причин скасування чи зміни судових рішень по адміністративних справах за 2024 рік |
травень 2025 року |
Суддя Юлія Жежер, особа, старший судовий розпорядник Наталія Миронець |
|
||||
8 |
Узагальнення судової практики розгляду справ про корупційні діяння та інші правопорушення, пов’язані з корупцією за 2024 рік |
Березень 2025 року |
Суддя Дмитро Максименко, старший секретар суду Вікторія Гончаренко |
|
||||
9 |
Узагальнення судової практики розгляду справ про адміністративні правопорушення за 2024 рік |
березень 2025 року |
Суддя Дмитро Максименко, старший секретар суду Вікторія Гончаренко |
|
||||
4. Виконання судових рішень |
|
|||||||
1 |
Провести взаємозвірку з органами прокуратури щодо кількості кримінальних проваджень, які набрали законної сили |
щомісячно |
Старший секретар суду Вікторія Гончаренко |
|
||||
2 |
Провести взаємозвірку з Уманським районним сектором № 2 філії Державної установи «Центр пробації» в Черкаській області щодо прийняття до виконання вироків у кримінальних провадженнях |
щоквартально |
Старший секретар суду Вікторія Гончаренко |
|
||||
3 |
Провести взаємозвірку із Монастирищенським ВПД № 1 Уманського РУП ГУНП в Черкаській області щодо виконання судових рішень у кримінальних провадженнях щодо речових доказів |
щоквартально |
Старший секретар суду Вікторія Гончаренко |
|
||||
5 |
Провести взаємозвірку з Уманським районним сектором № 2 філії Державної установи «Центр пробації» в Черкаській області щодо стану виконання постанов у справах про адміністративні правопорушення |
щоквартально |
Старший секретар суду Вікторія Гончаренко |
|
||||
6 |
Провести взаємозвірку із Монастирищенським ВПД № 1 Уманського РУП ГУНП в Черкаській області щодо стану виконання постанов про накладення адміністративного стягнення у виді позбавлення спеціального права керування транспортним засобом |
щоквартально |
Старший секретар суду Вікторія Гончаренко |
|
||||
7 |
Провести взаємозвірку з підрозділом інформаційно - аналітичного забезпечення ГУНП в Черкаській області з питань своєчасності та повноти обліку інформації та результатів розгляду справ про адміністративні корупційні правопорушення |
щоквартально |
Старший секретар суду Вікторія Гончаренко |
|
||||
8 |
Проведення перевірки своєчасного направлення відомостей про дату набрання законної сили до ЄДРСР |
Щоквартально |
Керівник апарату Оксана Домачук |
|
||||
9 |
Проведення перевірки своєчасного направлення копії судового рішення до Монастирищенського відділу державної реєстрації актів цивільного станув Уманському районі Черкаської області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Київ) |
Щоквартально |
Керівник апарату Оксана Домачук |
|
||||
5. Статистична робота суду |
||||||||
1 |
Формування звіту форми 1-ЄЗ (квартальний, річний) |
До 03 числа після звітного періоду |
Керівник апарату Оксана Домачук |
|
||||
2 |
Формування звітів форми 1-к, 1-мзс, 1-лт та форми 6,7,8 (річні) |
До 05 числа після звітного періоду |
Відповідальна за облік, виконання справ кримінального судочинства Вікторія Гончаренко |
|
||||
3 |
Формування звітів форми 1-п (річні) |
До 05 числа після звітного періоду |
Особа, відповідальна за облік, виконання справ про адміністративні правопорушення Вікторія Гончаренко |
|
||||
4 |
Формування звітів форми 1-ц, 1-а, 10 (річні) |
До 05 числа після звітного періоду |
Особа, відповідальна за облік, виконання справ цивільного та адміністративного судочинства Наталія Миронець |
|
||||
5 |
Формування звітів форми 1-ПДО, 1-ЕД, 1-ПДО |
Січень 2024 року |
Керівник апарату Оксана Домачук |
|
||||
6 |
Формування звітів форми КСДС |
Щоквартально до 07 числа після звітного періоду |
Консультант суду (по роботі з персоналом) Юлія Гладкова |
|
||||
6. Робота із засобами масової інформації |
|
|||||||
1 |
Підготувати публікацію в місцевій пресі: Пробаційний нагляд як новий вид кримінального покарання в Україні: результати та виклики |
Січень 2025 року |
Помічник судді Владислав Балабін |
|
||||
2 |
Підготувати публікацію в місцевій пресі: Особливості адміністративної відповідальності неповнолітніх осіб |
Лютий 2025 року |
Помічник судді Юлія Мусіч |
|
||||
3 |
Підготувати публікацію в місцевій пресі: Порядок здійснення виклику в кримінальному провадженні |
Березень 2025 року |
Помічник судді Інна Побережець |
|
||||
4 |
Підготувати публікацію в місцевій пресі: Врегулювання спору за участю судді |
Квітень 2025 року |
Помічник судді Альона Безелюк |
|
||||
3 |
Підготувати публікацію на веб-сайту суду «Звіт про результати роботи Монастирищенського районного суду Черкаської області» |
січень - лютий 2025 року |
керівник апарату суду Домачук О. М. |
|
||||
4 |
Забезпечення інформаційного оновлення веб-сайту суду та сторінки в соціальній мереже Facebook з питань діяльності суду |
постійно, не рідше 1 разу на тиждень |
Головний спеціаліст Фариба М. Д. |
|
||||
5 |
Забезпечення оприлюднення статистичної звітності про стан здійснення правосуддя на веб-сайті суду |
Січень 2025 року |
Головний спеціаліст Фариба М. Д. |
|
||||
6. Робота з кадрами |
|
|||||||
1 |
Проведення оперативних нарад з працівниками суду, зборів суддів |
за необхідності, але не рідше одного разу на квартал |
Голова суду Юлія Жежер |
|
||||
2 |
Проведення заняття з працівниками апарату суду по вивченню діючого законодавства, судової практики, інструктивного матеріалу |
по мірі необхідності, але не рідше одного разу на квартал |
Керівник апарату Оксана Домачук |
|
||||
3 |
Перевірка наявності фізичного стану документів з грифом «Для службового користування» |
Лютий 2025 року |
У складі комісії визначеної наказом |
|
||||
7. Робота з архівом суду |
|
|||||||
7.1. Забезпечення збереженості документів |
|
|||||||
1 |
Складання графіку передачі судових справ та матеріалів до архіву суду |
січень 2025 року |
Керівник апарату Оксана Домачук, т.в.о. заступника керівника апарату Леся Коломієць |
|
|
|||
3 |
Підготовка справ та матеріалів до архіву суду |
січень – березень 2025 року |
Відповідальні за облік та ведення справи кримінального, цивільного, адміністративного судочинства, справ про адміністративні правопорушення, номенклатури справ |
|
|
|||
4 |
Приймання судових справ та матеріалів до архіву суду
|
січень – квітень 2025 року |
Архіваріус Галина Лисинчук |
|
|
|||
7.2. Користування документами архіву |
|
|||||||
1 |
Виконання запитів соціально-правового характеру |
протягом року |
Архіваріус Галина Лисинчук |
|
|
|||
2 |
Видавання справ користувачам · для роботи в архіві · для роботи в суді |
протягом року |
Архіваріус Галина Лисинчук |
|
|
|||
7.3. Організаційна робота експертної комісії суду |
|
|||||||
1 |
Підготовка засідань ЕК, ведення і оформлення протоколів |
протягом року |
Архіваріус Галина Лисинчук |
Контроль: Оксана Домачук |
|
|||
2 |
Складання актів про виділення для знищення документів, що не підлягають зберіганню |
протягом року |
Архіваріус Галина Лисинчук |
Контроль: Оксана Домачук |
|
|||
3 |
Групування в'язок справ, що не підлягають зберіганню |
протягом року |
Архіваріус Галина Лисинчук |
Контроль: Оксана Домачук |
|
|||
4 |
Знищення справ тимчасового зберігання, термін зберігання яких закінчився |
по мірі необхідності |
Архіваріус Галина Лисинчук |
Контроль: Оксана Домачук |
|
|||
План обговорено на оперативній нараді з працівниками суду 23 грудня 2024 року, протокол № 15.
Ознайомлені: